Isnin, September 27, 2010

::MEniti Maut::

Bismillah

Assalamualaikum wbt.

Sesiapa yang meminati novel dan bacaan aksi, ana cadangkan bacalah novel ni.. "MeniTi MauT::... banyak pengajaran dan 'tindakan' yang sedikit sebanyak membuatkan otak/minda kita 'bertugas'... mudah-mudahan minda yang sentiasa bersedia dengan sebarang kemungkinan dan gerak geri musuh... Di sebalik tawaran khidmat yang bernama 'usahasama' rupa-rupanya ada agenda besar yang dibawa..




sinopsis:

GOLD, GLORY, GOSPEL
. Slogan penjajahan barat ini masih menjadi anutan konglomerat imperialis dan neo-kolonialis (istilah-istilah penjajahan) pada hari ini. Untuk menjajah kembali ke dunia sebelah sini, mereka mula menghantar ejen-ejen untuk menyusup ke dalam syarikat-syarikat utama Malaysia.

Kedatangan ejen-ejen ini disedari BISIK, atau Biro Risikan Negara, sebuah badan yang bertanggungjawab melakukan penyiasatan keselamatan. BISIK segera memaklumkan perkara ini kepada Perdana Menteri. Namun, PM tidak percaya melainkan jika memperolah bukti kukuh.

Untuk itu, BISIK perlu pantas bertindak untuk memerangkap Bruce McCallum, ejen musuh yang telah dikenal pasti. Fariz Zafar, seorang petugas muda BISIK diarahkan untuk melaksanakan operasi yang mencabar ini....

MENITI MAUT
...~sebuah novel aksi yang penuh intrigue..

untuk mengetahui lebih lanjut, bolehla baca novel ini.. terbitan ALaf 21..

Wallahua'lam

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamu'alaikum~

Ting! Macam menarik.. Penuh debaran tak kak? Nah, nanti nak search.

Thank you untuk infonya. ^^,

- Anak Akhirat -